year of doom

2012 har börjat. 
jag håller till i Tyskland, men inte här. 
jag ser tillbaka på hur det senaste året har varit och älskar att jag kan göra just det. älskar att jag på något sätt dokumenterat vad jag har gjort. delar av mig vill fortsätta här. fortsätta använda ord och bilder för att få ur mig min kreativitet och senare kunna påminna mig själv om hur det är och var och om framsteg och upp- och nergångar och vändpunkter och svackor. men det känns så fånigt och jag lägger nog av. tänker att det nog finns på facebook och vem läser här ändå. vill skriva brev också, eller vad som helst för hand, men det tar sådan tid. 

för övrigt är början på det här året tusen gånger bättre än 2011. thank god.

your words
+ Olivia

dina brev är alltid välkomna i min brevlåda, om du vill ha någon att skriva till :)

2012-01-15 @ 21:22:21

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0