good morning New York!

bitar av mitt hjärta befinner sig där just nu. lagom splittrat, med sex timmars tidskillnad. och det är väl inte morgon där än kanske, lite för tidigt. här i Tyskland däremot har klockan just passerat tio, vädret är inte alls lika fint som det varit de tidigare mornarna, lite grått och opaciteten är högre. tror att solen kommer titta fram senare. ska försöka genomlida de kommande två veckorna, tills han kommer hit om exakt två veckor och åtta timmar. åh! 

intalar mig att det inte kommer bli några som helst problem. jag har ju te, mesost, nyfärgat hår, choklad, några trevliga vänner, barnen, tyskakursen, bra väder, en fantastiskt fin skog, böcker att läsa, kaffe, musik att lyssna på, fina flat mates, en gitarr och förmågan att göra någonting bra av det. jafan. det har jag.

sedan hjälper det som tusan att veta vad man har, utöver det man har runt om sig, just precis nu. åh, sverige.

your words
+ Anonym

vet inte om jag borde skämmas för att jag mest reagerade på ny hårfärg. nyfiken.

2011-11-07 @ 21:47:02
+ http://enmansteater.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0