sus&dus.

ger mig ingenting längre, det här. pappersform, javisst. återgår. köper ett spiralblock imorgon. ett fint. på coop. hähä. ja. vänder blad. avslutar ett kapitel. ja ni vet. kanske köper jag en kamera. kanske känns det värdare då.
men mina ord känns ganska onödiga och tråkiga. ger liksom inte så mycket. osammanhängande och ja, mest ingenting. vill ha kvar allt det fina, men inte här. drar mig tillbaka lite i mitt skal, integritet ni vet. jag som värnade så mycket om den. är det hycklande, månne? bloggar och håller på. ger mig. jag börjar skriva brev och dagbok istället. eller något liknande. kvalitet. för mig. och för de jag verkligen håller av. thank you. ps. känner för övrigt att det är den här låten jag vill somna till ikväll: Bon Iver – Flume ds.

your words
+ Anonym

jag har inga spotifytimmar kvar hehlol

men vi ses i nangiala då.

2011-05-14 @ 12:13:48
+ http://enmansteater.blogg.se/
+ Olivia

Då måste du skriva till mig! (eller nä, du MÅSTE inte, men jag vill veta dina tankar och känslor och allmänna förehavanden ju)

2011-05-14 @ 12:42:29
+ http://inaktiv.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0