INtact

jag kommer ihåg tidigare i år när jag avundades alla som hade mycket att göra om dagarna. alla som hade så mycket roligt och givande för sig, som tjänade pengar och blev utmattade och knappt hann sova om nätterna. jag blev just en stressad arbetsmyra med för mycket för sig och alldeles för få sömntimmar för att fungera ordentligt. avundas mig själv för några månader sedan. huvudvärk och näsblod och hjärtklappning och feberkänningar och ont i magen. och det psykiska så klart! HÄRLIGT. allt nu går ut på att jag prioriterar. jag har svårt att prioritera jobb eftersom det inte ger mig någonting konkret just exakt nu. borde prioritera sömn. verkligen. men det är så förbannat tråkigt att sova. och båda delarna kommer jag få tid till i tyskland. det har blivit verklighet nu, och jag är nervös och rädd och osäker och ännu mer rädd.

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0