cold feet.

om tre veckor kommer jag befinna mig i ett annat land. i en okänd stad. och jag gör allting för att ta vara på varenda minut av den tiden som är kvar, så när jag misslyckas vill jag mest kura ihop mig till en boll och låta allting släppa. vill att någon ska vara här, hela tiden. för det kommer inte vara så sen. om tre veckor. jag får panik och får ingenting gjort alls. förvirrad och stressad, trots att det ändå är tre veckor kvar! tre veckor, som kommer gå så jävla fort. och allting jag kommer sakna, som inte finns där borta. som aldrig kommer finnas där. det är nog det här som kallas kalla fötter. skapade ett nytt spotifykonto, med ytterligare 20 timmar musik. gjorde en spellista. somnar snart. fint.

your words
+ e

jag tror ändå att det kommer bli awesome

mer än awesome

legen....dary. Till och med så liksom.

kramkompis

2011-05-21 @ 23:48:57
+ http://postitperfection.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0