8tracks

 

det finns en sida man kan lyssna på musik på. som d rekommenderade. och, jag menar, han kan ju sånt, det gör han. och jag gillade och gjorde en egen liten mix. bara för att. uttjatade låtar mest, men jag tycker så mycket om dem och de passar så bra till den här listan. men annars är jag rätt usel på spellistor och mixtapes och allt sånt. tror jag. jag är så insnöad i perioder, samma musik på repeat. samma band. men på denna fina sida måste mixerna innehålla minst 8 låtar och det får inte vara fler än två låtar av samma artist. fint. spännande vad man kan hitta. skitbra när man inte orkar tänka ut vad man vill lyssna på för något på spotify. gör din egen lista och länka, plz! :)


 


your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0