ett hej-jag-kan-inte-sova-och-har-för-mycket-i-huvudet-inlägg.

jag önskar att jag var bra på att skriva. formulera meningar. använda ord.
jag önskar att jag var bra på att analysera musik. kunna halvobjektivt halvsubjektivt recensera underbara album och skriva nyanserat om dem.
jag önskar att jag var bra på att fotografera. att ta riktigt vackra bilder med djup. att kunna använda en kamera ordentligt och kunna inställningarna utan och innan.
jag önskar att jag kunde sjunga himla fint.
jag önskar att jag var en mästerkock.
jag önskar att jag kunde rita häftiga blyertsteckningar som är så häftiga att de kan hänga på väggen.
jag önskar att jag vågade tro på mig själv mer och våga ta för mig och vara på riktigt.
jag önskar att jag var mer sympatisk och en bättre människokännare.
jag önskar att jag kunde skriva musik, texter och melodier som faktiskt kan slungas och spelas utan att jag skäms.
jag önskar att jag var påhittig och fantasifull och galen och spontan och allt det där.
jag önskar att jag kunde vara nöjd någon gång.

your words
+ Olivia

Känna igen sig...

2011-01-16 @ 15:46:49
+ http://inaktiv.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0