dark mind, bright future.

det är intressant vilka ytliga problem en del tampas med. jag avundas dem nästan.

idag lyssnar jag på: Death Cab for Cutie – What Sarah Said (tack david)
idag läser jag: baksidor på disneyfilmfodralen (vhs)
idag äter jag: pizza, kladdkaka och popcorn
idag har jag på mig: mysiga kläder (disney-maraton, ftw!)
idag tycker jag om: nästan-arbetslöshet 
idag saknar jag: gabriel (kom hem)
idag vill jag: se på film (vilken tur, det är det enda jag ska göra)
idag finns det: hopp :)

your words
+ Anna

Åhh eller hur, jag älskar den tröjan! och tack så hemskt mycket förresten fina du! vad glad jag blir!

2011-01-17 @ 16:40:27
+ http://oohyeah.webblogg.se/
+ e

Åh, mysig dag med disney . Avis. Längtar till tjejhelg iaf :D

2011-01-17 @ 18:58:16
+ Olivia

Låter ju som en mysig dag! allting blir mysigt i mysdressen jag fick i julklapp

2011-01-17 @ 20:33:44
+ http://inaktiv.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0