hatkärlek/caffeine alert!

våren. jag avgudar årstidsövergångar och vackrast ändå är nog när det blir vår. njuter som en katt av solen och den underbara luften som blivit några grader varmare och tillåter lättare kläder, solglasögon och långa promenader. men...måste det verkligen lukta så jävla illa när all snön smälter? snacka om att förstöra det som är så bra. och blött är det också. fyfan. jag försöker njuta trots de stora isfläckar och vattenansamlingar som hindrar mig att hinna med bussar. ibland är det för varmt också, och blåser. samtidigt. hur kompromissar man egentligen? gash! vackra ögon. det liksom pirrar i magen när jag ser dem, och de sätter sig på näthinnan och är så svåra att avlägsna att jag blir tokig! värre är att inte få möta dem på riktigt, alls. ögon är det bästa. men fan vad de är irriterande lätta att försvinna i.


nu klarar jag det inte mer, hatar att hänga upp mig på saker som inte ens är verklighet. som aldrig kommer bli verklighet och jag bara mår dåligt över. ah shit. det räcker. för jag är för feg, eller om det är du. jävligt fega båda två. så nej, det räcker. och jag vet ändå att jag kommer hit igen, till samma punkt igen. och igen. jag hatar mig för det. och dig. fan. att du ens låter det bli så här. jag känner mig lurad. naivt.

idag, bästa dagen.
- ultraljud: fan va häftig grej SHIT absolut inte sista gången, hej
- piller: jafan, jag gillar piller. om de hjälper och inte tvingar mig att hålla fingrarna ifrån alkohol.
- framtidsplaner: jag pratade med en man, en sådan som hjälper till, och kom fram till att ja, civilingenjör, klart. det blir det. till att börja med. kanske läser en ashäftig master i något annat land? åh, ja. framtiden ser lite mindre osäker ut.
- glasscafé: jag vet inte hur länge jag har tjatat om att karlstad borde ha ett fint litet (fast helst stort) glasscafé!? och äntligen har carli (med godaste glassen) bytt lokaler och blivit simla fint, bredvid åhléns. jag dog glassdöden (fånig) med mathias och var helt överlycklig för...
- pengar: WINNERBÄCKPENGARNA, äntligen mmmm!

lever lite på kaffe, det gör mig glad. att jag alltid undervärderar kaffets förmåga. pfft, tror jag kan klara mig utann det, haha jajävlar, löjligt. men ja, niz dag! vi firar det med en gladlåt:
The Animal Five – We're Going To Die

your words
+ Anonym

hej. puss.

2011-04-06 @ 23:41:23
+ http://enmansteater.blogg.se/
+ e

woaah, massa glädje i ord är bra jaja, för det är du ju!

glassfika på carli snart dåråå?

2011-04-07 @ 11:57:29
+ http://postitperfection.blogg.se/
+ Olivia

ska du börja plugga i höst???? GÖTEBOOOOOOOOORG!!!

2011-04-08 @ 10:02:06
+ http://inaktiv.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0