wordless/worthless.

när jag slutade jobba idag fick jag känslan av att jag skulle köpa julklappar. har nog börjat för tidigt i år, trots allt. åt pepparkakor igår. och drack godaste chaiteet. och chaite är ju faktiskt lite jul i sig. ska nog dricka lite mer idag. och se på employee of the month, bara för att den är så bra! ha. myser lite när jag tänker på att jag är ledig resten av veckan, fyller år på onsdag, åker till ÅMÅL på torsdag, tränar så mycket jag vill och träffar släkten till helgen(:

musik är ett underbart fenomen. typ som te och gott sällskap. de tre i kombination kan inte bli annat än bra.

ÅHMOL - år 1700

your words
+ e

säger igen ÅMÅL <3

Hela åmål var i mitt rum i ehlgen, alla 4. D;

2010-10-26 @ 02:51:30

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0