intergalactic Åmål-day.

hänvisar till en annan blogg (en mycket bättre sådan) som sammanfattar dagen. 

och jävlar vilken bra dag! för jag trivs så fantastiskt bra i hennes sällskap och vet inte riktigt vad jag skulle ta mig till om hon inte fanns. och det är så sant som det någonsin kan bli :3 

imorgon ska jag stiga upp ur sängen, ta mig ur duntäckesfällan, och fara till jobbet. klockan 06:01 går bussen. åherre. varför jag inte sover? jag har för en gångs skull ett vettigt svar. kaffe. ett litet dilemma, dock. inget kaffe → huvudvärk → kaffe → ingen huvudvärk och en jävla massa energi → ingen sömn → huvudvärk → kaffe etc etc ETC! men imorgon ska till större delen spenderas på diverse tåg och bussar. sex timmars resa till sälen. så då kanske man hinner sova lite, mellan alla byten (!). men det är det fan värt. ska bli så jävla bra. juste. nu ska jag dricka en kopp kaffe till, packa klart och gå och lägga mig. tjalong.

your words
+ Anonym

åh, du gör mig så glad, du är så fin och så rolig och gör mig framförallt fruktansvärt UPPRYMD. jämt TYP.

2010-10-29 @ 00:39:58
+ http://enmansteater.blogg.se/
+ Anonym

så gjorde hon inte det :P

2010-10-29 @ 00:51:51
+ e

glad =)

2010-10-30 @ 01:06:29

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0