happy birthday!

hur konstigt det än blir när man blandar olika människor så mår jag så fruktansvärt bra av att se att det ändå fungerar. och det behöver inte mer än fungera. idag har varit fasligt bra. jag har känt mig som en i mängden, om det nu kan vara bra, på ett sätt. och sen var det ju faktiskt inte så att jag var en i mängden riktigt. bara nästan. men jag vet inte men det känns såjävlabra. och på något sätt är jag nöjd. done. it's over. typ. nu vill jag bara åka bort lite, träffa släkten, jobba, dricka mig redlös någon kväll, fika med några underbara, vara vaken hela natten med bäst, se på några filmer och sen tillslut ta farväl av karlstad. och sverige. jag önskar inte så mycket mer. jag är jävligt nöjd. godnatt.

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0