fönsterfrukost.

jag kom på att jag kunde placera min älskade TJ i fönstret (jag har inget skrivbord att ställa datorn på längre), vilket blev allt annat än sämre. sitter i sängen med duntäcket om mig och dricker mjölk, direkt ur paketet. utanför blåser det i de snart helt lövlösa träden (lövlös är tydligen ett ord, det blev inget rött, krusigt streck under iallafall) och jag ser himlen som faktiskt är lite blå. gillar molnen. min vilda, vackra hund, vissla, ligger ihopkurad vid min kudde. vi ska gå en promenad till ica och köpa smör sen, så jag kan baka brownies igen. men först... lyssnar på regina spektor. har den känslan. lite nervös. utmanar mig själv imorgon. beställde skinnhandskar från la redoute, äntligen. med 40% rabatt och gratis frakt. hoppas de passar! anmäler mig till reseledarkursen snart. när pengarna trillat in. då är det definitivt. på riktigt. jag har redan bestämt mig, men snart kommer jag kunna planera resan på riktigt. österrike i tio dagar. mmmm. jag ska ta en dusch och göra mig fin, så tanten på ica blir lite avundsjuk att hon inte är sådär ung och snygg, som jag. och juste, kängorna ska jag ta ner från vinden. det ska bli åtta minusgrader imorgon. pussciao.

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0