drömmar&mål.

måste påminna mig själv ibland hur sjukt fantastiskt det är att ha ett jobb. pengarna kommer snart rulla in, underbart! och jobbet är en typ av terapi i sig. när jag jobbat klart idag kommer jag vara mer än satisfied. 

det är kallt idag, så jag plockar fram mina kängor, äntligen. hört att det har snöat i vissa delar av sverige, can't wait! och jag vill åka skidor och dricka glögg och träffa nya människor och äta pepparkakor och sjunga julsånger och utmana mig själv med någonting jag aldrig gjort förut. måste göra något galet snart. en åmålsresa kanske? soph? 

G - O - D - M - O - R - G - O - N

your words
+ Anonym

åmål!

2010-10-16 @ 13:52:50
+ http://enmansteater.blogg.se/
+ e

åhåhå, åmål som är så trevligt. typ mysigast faktiskt.

fast, är man där för ofta förlorar staden lite av sin charm. Om ni åker dit, be min mormor bjuda er på mat D;

2010-10-17 @ 00:42:46

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0