winnerbäck.

vi besökte en tatueringsstudio när vi var i göteborg. soph bättrade på den hon har på handleden.
och de spelade winnerbäck. jag märkte hur bra det passade mitt humör. så nu blir det lite winnerbäck.

igår var vi på a night at the opera - en hyllning till QUEEN. och jäääävlar vad det var BRA! fyfan.
och queen är inte heller helt fel. gör mig faktiskt lite mer motiverad att försöka iallafall.
men det är väldigt svängigt. tycker bättre om att vara hemifrån. fast det är skönt att sova i sin egen säng.

lönen kom idag, skarpgilla!! mycket mer än jag vågade hoppas på. nu ska jag göra någonting jag borde
gjort för flera månader sedan. gött.

your words
+ Anonym

jag kom på vad min nästa femhundrakronorstatuering ska vara, så när du vill tatuera dig tycker jag vi kan göra det tillsammans :3

2010-11-25 @ 11:12:49
+ http://enmansteater.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0