spine.

blommor som luktar svett, tusen små lampor som lyser upp hela rummet, ett värmande duntäcke omkring mig, med delfiner på, musik som jag inte längre kan identifiera mig med, sju olika sorters teer som står på bänken, som väntar på att få smaksätta hett vatten, och jag vill inte sova än, för jag vill prova alla, raggsockar utan häl, tillsammans med kanske världens mysigaste skjorta, ingenting mer, en soffa, en morgon att se fram emot, dricka te, jobba många timmar och känna mig nyttig, längta efter nästa lön och önska mig bort, tränga bort tankar om denna märkliga psykiska ensamhet, fånig tjej som låtsas hon mår dåligt, planera i mitt huvud hur jag ska lägga upp de kommande veckorna, förbannar mig själv för det ordningssinne jag inte har, trivsel på jobbet, smältande snö, fars dag på söndag, ingenting att direkt se fram emot, för många arbetstimmar, för lite sömn, promenader, och imorgon ska jag koka pasta.

and spine's my new favourite word. I love what he sings.

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0