questions in my head.

jag skriver ibland
när jag har mycket
i huvudet
och ibland är jag så full
att det inte blir ordentliga meningar
men jag måste få ner det 
så jag skriver word-dokument
och sparar och glömmer bort 
för att sedan hitta det igen 
några veckor senare 

upptäckte att det jag skrivit
inte alls var så farligt oordentligt
utan nästan tillochmed lite fint 
så nu hade jag tänkt posta det
men jag tror jag låter bli. 


kan du inte ge mig ett låttips?
kan du inte göra mig sällskap någon dag?
kan du inte berätta någonting du gjort i veckan?
kan du inte bara höra av dig, lite spontant, som du brukar?
kan du inte hinta lite lagom om vad du egentligen tänker om mig?


hej, jag har tänkt så många tankar, otillåtna tankar, om dig.


your words
+ e

Jag kan träffa dig i veckan, fast nästa =D Inte något otillåtet, men kram kompis <3

2010-11-07 @ 17:00:50
+ http://postitperfection.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0