one two HEY.

idag har jag fått saker gjorda. det är bra igen. äntligen.
lättnaden. glädjen. tröttheten. tacksamheten. samtidigt är jag rädd.

jag har införskaffat ett underställ och skidsockar (kommer kunna åka ordentligt med skidor i vinter!), köpt en begagnad iPod Classic och hörlurar (kommer klara resan till Österrike på fredag med 120gb musik och 36 timmars batteritid!), lånat böcker (kommer förlora mig i andra världar när jag vill!), träffat flera personer jag tycker om (värmer i magen, stärker mig), fikat, träffat coach, åkt buss, läst, lagat paj, ätit pepparkakor. 
sådant som jag brukade göra. sådant som tidigare var så självklart och jag tagit avstånd från de senaste veckorna. fan vad bra. fan vad jag taggar!

klicka länken, gillar bilderna!
http://www.flickr.com/photos/fredfisher/galleries/72157622258747275/

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0