getoverit.

(jag är fantastiskt fascinerad av hur mycket jag hinner göra ändå. trots att det enda jag egentligen gör är att jobba.)

gillar att jag börjar få rutiner. (mmmm frukostgröt)
gillar att jag börjar tycka att det är stimulerande att stänga på subway.
gillar att jag trivs på jobbet. (människor!)
gillar att jag var ute i fredags. (människor)
gillar att jag åker till göteborg snart, med bäst, och går på konsert.
gillar att det snart är helg. (min helg.)
gillar att vi utökat tesortimentet hemma, med en hel hylla. (hittade gömda teer<3)
gillar min rutiga maxiskjorta. (den är fin och den är stor (that's what she said))
gillar ostkaka. 
gillar att jag är humörsvängig. trodde aldrig att jag skulle säga det. skriva.  
gillar att jag har såjääävlamycketpengar, och bjuder söta flickor på drinkar och latte.
gillar att jag ska sova nu och bara jobba fyra timmar i morgon.
gillar rätt mycket just nu. mer än jag trodde.  (gillar det!!)

your words
+ Olivia

Trycker på "gilla"-knappen!!!

2010-11-15 @ 10:45:06
+ http://inaktiv.blogg.se/
+ z

i lol'd

2010-11-16 @ 08:54:14

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0