blogtips.

sådant där som alla alla gör. tipsar om bloggar de läser. men det kan vara värt :)
här är några favoriter, de jag följer helst. klicka på bilderna så kommer du dit. lovar.

 

en blogg av julia. fina bilder, fina ord.



sjukt vackra foton på sjukt vackra människor.



världens bästa individ, som inspirerat mig i allt sedan jag var tolv. 
på alla sätt. here you get azum photos, music and wordz.

tatueringar. 
(the biggest source of inspiration that is)


galet underbar brud som just flyttat ifrån mig. 
ritar lite då och då, fotar, skriver. like!


master of beauty blogs. 
har lite tappat suget för den kategorin. men hon är bra.




your words
+ Anonym

hej söta du, nu följer jag två nya. fast det tar lite emot att titta på folk jag inte känner. vet inte varför.

2010-11-19 @ 11:41:38
+ http://enmansteater.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0