shivering.

detskablibratillslutmenjustnuärdetförjävligt.

helgen var fantastisk. precis vad jag behövde. hatar att komma hem och märka att allt är precis som det var när man lämnade det. allt känns så förändrat när man väl kommit ifrån ett tag, sen är man tillbaka på noll igen. kändes återigen som ett framsteg socialt, att jag vågade åka och träffa henne. perspektiv och upplevelser, glädje och bortkopplande av verkligheten. bröllopstårtan (40:-) var riktigt värd faktiskt! rekommenderas. uppsala är en sjukt mysig stad, men jag skulle bli pank direkt om jag flyttade dit. så galet många fina fik. varför har de inga sådana i karlstad? ahwell. jag blir helt handligsförlamad när jag är stressad. om allt bara ordnade upp sig skulle jag bli glad. ska försöka. torka tårarna och bita ihop.

Glen Hansard and Marketa Irglova – Falling Slowly

your words
+ Olivia

HAHAHA, texten om tårtan <3

2010-05-10 @ 18:35:42
+ http://inaktiv.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0