pitiful?

ibland undrar jag varför jag sparar kläder som blivit försmå, och det är dagar som denna jag kommer på varför. inte nog med att jag har gått ner lite i vikt, jag har inte vägt såhär lite sedan nian tror jag. så kläderna passar igen! och gaaash vad många shorts jag har! spännande, mhm. 

min helg har varit en av de bästa någonsin. det är någonting med min släkt, något mysigt. men det berodde mest på mig, att det var så jaala bra. mitt humör är någon av det mest fascinerande jag känner. hen (han eller hon?) gör lite som hen vill. men jag kan påverka, det kan jag. och jag slumpar låtar på spotify och nu kom en Blindside-låt<3 ååååh. jag är så sjukt sugen på frihet! allt känns möjligt. oh, oh. men det kan vara den bästa låten de gjort. 

Blindside – Pitiful

jag är sugen på smoothie. ska nog cykla iväg till willy's och köpa billiga rakblad(: idag ska håret färgas!
fedt. 

puss&hej

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0