kaffetår&kaffevår.

kaffetermos. eller eventuellt tetermos! en fin en för 79:- som dock inte håller värmen så länge. men det kanske är värt! den läcker iallafall inte, garanteras det. vilket jag också har hört... jag är pepp på den gröna. det finnsen bättre, som håller värmen på riktigt. men den är en hundring dyrare, kan det vara värt? villhadennu. sen det där med torr hy i ansiktet som suger balle måste göras någonting åt. ischa. &om det nu ska vara galet dyrt så får man kanske investera...å inte köpa onödigt dyra termosar. tillexempel. göteborg till helgen! fett.

jag får ingenting gjort och det ska vi nu ändra på! jag älskar vädret. vinter är fint! så länge det inte snöar,slaskar, regnar, blåser, är mulet eller 20 minus.

your words
+ Olivia

CERISE

2010-03-04 @ 22:12:51
+ http://inaktiv.blogg.se/
+ Kimse

sv: nej jag tycker faktiskt inte det...

2010-03-11 @ 19:27:40
+ http://vampyrskalman.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0