new week: 28.

ny dag, ny vecka, nytt liv.

jag kom just på att D åker imorn. då vill jag kunna umgås med andra. ännu hellre åka till öland. jag mår bättre. tack&lov. jag är så galet understimulerad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! det roliga är att jag mår rätt bra ändå, förvånande. måste ta itu med köket, bananflugor överallt. det känns som om den senaste veckan inte existerat och att jag kom hem från peace igår. känns ändå inte helt fel. en vecka hit eller dit... det märks att vi nu går mot mörkare tider, det är inte alls ljust lika länge. men höst och vinter har jag ingenting emot. och den här bilden gillar jag skarpt, tagen av favoritemma som är på öland och sliter. det vore inte helt fel att vara där.



your words
+ Olivia

hallååååå. här har du min msn dårå. bättre sent än aldrig... [email protected]

2010-07-12 @ 17:35:47

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0