snö&grillad korv.

jag luktar rök. &borde ta en dusch... (vilket jag ska, sen...)
precis hemkommen från korvgrillning med familj, David + herr&fruAndersson. fast hon heter ju inte det. men, ja.
av någon anledning känns det bra. mycket bra. men mitt huvud är tomt&jag har ingenting att slänga ur mig!
ska städa mitt rum&sen mysa.
återkommer. (status: ordsomintekommerutbearbetas)
puss&kräm


värdhelg.värdhelg.värdhelg.värdhelg.värdhelg.värdhelg.värdhelg.värdhelg.värdhelg.värdhelg.värdhelg.
en riktig familjehelg(:
-
x fredags- & lördagsmys med mor&far&syster&david
x 60årsmiddag hos Davids faster
x en äkta grillakorvpåbonäsuddendag
-
dessutom verkar saker vilja ordna upp sig(:
&jag vill ordna upp dem, dessutom.
jag är pepp&glad&energisk&kär&lycklig. dessutom. 

OCH SNART HAR JAG (dessutom) ABONNEMANG, vilket betyder; PENGAR PÅ MOBILEN JÄÄÄMT!

men bra, nu ska jag sova. typ.
pies&love

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0