fredrik härén&annat.

det här med bloggar&sånt tjafs.
.
nej, men jag är glad.
jag har bestämt mig för en massa saker.
min ekonomi är inte kass.
jag älskar min pojkvän.
jag har kommit fram till saker.
jag har visat min underbara släkt hur mycket jag tycker om dem.
&jag har slutat må omotiverat dåligt.
istället mår jag omotiverat bra.
.
.
&förresten tänkte jag faktiskt vara lite småaktiv på denna ytterst ouppdaterade blogg.
för min stora skara läsare hoppas jag det är en positiv nyhet!
.
.
fredrik härén, ja.
kunskapens dag.
sök lite på youtube. eller inte.
mitt intresse för saker&ting väcktes åtminstone.
.
.
tack&hej

your words
+ Anonym

Jag är en omåttligt stor skara, det må jag säga :U

och min ekonomi är kass och jag glömde lämna in min lönerapport, så nästa månad kommer också vara som sådan, jag som tänkte klippa mig, ta hål i öronen och köpa träningsskor :D

2010-01-12 @ 22:30:30
+ E

Gash, du har ju en blogg

Tjejkvällsabstinens här med. Fixa. Snart?! :D

2010-01-13 @ 08:02:54
+ http://postitperfection.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0