tidsbrist&insikter.

inte insekter. det är inte så mycket sådana vid den här tiden på året. mycket snö, jag börjar tröttna.
imorn är det torsdag. om några minuter är det imorgon. då fyller en väldigt bra person år. grattis!!! <333
lotz of love!
men här sitter jag och skriver en uppsats. jag har ingen aning om hur den ska se ut. den ska vara kort iallafall. jag är ingen eremit än. nästa vecka blir en slapp en. det är najz. men jag är stressad hur jag än gör&jag har kommit fram till att jag vill vara med min pojkvän. nu! hela tiden! mest! mer! bäst! usch... inte ens sömn får jag. jag är dålig på att prioritera. men det gör vi någonting åt. stegvis. min far har köpt en iPhone. wow. cool kille. killer guy. men godnatt då, gott folk. alla ni som läser. alla 2 :*

your words
+ Sofie

tack sara :)

2010-02-04 @ 00:16:11
+ http://sofieostlund.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0