sötsugen

jag är sötsugen hela tiden. jag vill inte. jag tycker om att sluta tidigt på måndagar. igår hade jag&älski världens mysigaste filmkväll! med chips, godis&trocadero! vi såg på I love you, man. jag gillade den. helgen var fantastisk, faktiskt. tack alla som deltog! jag tycker om att fika med filtar runt mig. jag tycker om att träffa folk&att spela tv-spel med min käresta.
vi har dessutom köpt en dator, en med windows 7 som f-u-n-g-e-r-a-r! jag jublar! snart kommer david hit. måndagar är min matlagningsdag(: suppe! jag irriterar mig på halebop, men det är jävligt gött att kunna ringa, jämt, &ha gratis sms, jämt!
jag vill ha obegränsat med pengar&köpa en massa kläder&smycken! unnade mig nya nagellack idag (a) det tyckte jag om. nu är jag jättejättehungrig. för jag tycker inte om korvstroganoff. så...det blir en fika eller nåt när david dyker upp. nu ska jag måla naglarna!

your words
+ e

säg inte sådär. Nu blev jag galet hungrig, typ jätte!! Mest törstig, alltså sugen på trocadero. Jag har lektion en timme till bara, jippie. Hahaha. Ointressant och långt, men en kommentar iaf. TACK för i fredags, nu vill jag ha flickkvälll!

2010-02-01 @ 17:45:09
+ http://postitperfection.blogg.se/
+ s

jag har aldrig sett på entourage, men jag tror han heter vince där, han heter iaf adrian garnier i verkligheeeten, tror jag.

kan inte vi ha tjejkväll nästa fredag? alltså tolfte. mm, det skulle jag gilla. dricka smooothiiies, fläta håret, vaxa benen, äta glass, se på porr och så :D

2010-02-01 @ 18:55:08
+ Anonym

Fortsätter på sophs spår, den 12e vore asnajs. Fast inga läbbiga smoothies. Och fläta benhår och vaxa huvudet, nu blev det bra.D

2010-02-01 @ 21:58:25

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0