söndagskrafs.

jag är sådär lagom trött, lagom uttråkad, lagom ofräsch, lagom mätt, alldeles för svensk.

en helg som har varit bra. som har fått mig att må bättre, fått allting att se ljusare ut. det är jag som bestämmer, det är jag som håller i trådarna. mina egna trådar. tänk att jag kom på det. tillslut.
och nu då. nu är det snart en ny vecka. och sen är det lov. allting kan gå fel. på minsta tänkbara sätt.
jag försöker förbereda mig.

jag bestämde mig för att inte skriva den fruktansvärt tråkiga uppsatsen och gå&lägga mig istället. det blir så. ett bra val. jag har varit tillräckligt produktiv idag ändå. diverse recept skrivna, någon fysiklab gjord, ett antal ton snö bortskottade. jag ska ta en macka&välkomna sömnen. snart. godnatt.

(länge har jag längtat efter mysig pianomusik att försvinna bort med)                              Eluvium – Radio Ballet

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0