the beat-less.

jag tycker det är så fruktansvärt synd att det inte finns några beatleslåtar på spotify. när jag var på öland och besökte emma såg vi på den fantastiska musikalen across the universe (soundtrack). föll direkt. och blev fast i beatles-träsket ännu en gång. inte för att jag klagar. alls. men(: mm, fint äre. låtarna revolution och across the universe är fantastiska i filmen också! så värda att lyssna på. fick ett infall nyligen och lånade hem en bok med alla ackorden till beatles låtar! så idag kände jag mig riktigt estetisk när jag satt ute på altanen och spelade hey jude för min mor. sjunga är befriande.

små saker kan göra mig så sjukt galet jävla glad. det är bra. speciellt när det är många små saker på en och samma gång.

while my guitar gently weeps

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0