sand is overrated. it's just tiny, little rocks.

jag har hittat min nya favoritsida! Klara färdiga gå! jag är lite frälst sådär, vill baka muffins och chokladtårtor hela tiden. muffinsformarna var billiga på Klara färdiga gå dessutom(: man kan köpa blandade mönster, 20 st, för bara 19 spänn :D åh, den som ändå hade tid med det. imorgon är det Den Mest Överskattade Dagen På Året, och det ska firas(: jag har lovat att baka någonting och löftet ska hållas. ut i skogen ska vi, grilligrilli. pms kan vara det värsta kvinnan straffats med (hon är ju trots allt en syndare) och jag känner mig mer uppsvälld än vanligt pga att jag tryckt choklad och inte tränat.




jag är inte så mycket för bowling när det inte går bra. fast jag brukar inte bry mig. men är man hungrig och sur så är man. flax. det går att muntra upp sig genom att låta tiden gå, det trodde inte jag. men det gick. fortfarande ingen balklänning. jag måste låta bli att trycka m&m's och ställa mig på Den Mystiska Träningsmaskinen min far införskaffat. man kan "springa" och se på film samtidigt! dock endast vhs. men det finns bra vhs-filmer också. sugen på att se eternal sunshine of the spotless mind. det var ett tag sen nu.
vill helst glömma bort allt det jobbiga som hänger över mig. tycker det är tråkigt att två veckor kommer flyga förbi som bara innehåller skolarbete.

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0