filtar&trötthet.

en väldigt trött och utsliten tös sitter hemma och lyssnar på mysig musik samtidigt som hon virkar på en filt. 

det var längesedan jag skrev någonting på denna ytterst intressanta, vällästa blogg. jag kan inte säga annat att det är väl tur det. jag vet inte hur mycket från min hjärna som hade hamnat här, och hur mycket jag hade ångrat senare att jag hade skrivit. tack och lov. ingen skada skedd. livet går upp och ner. jag får väl skylla mig själv som lever för variationen. just den variationen skulle jag mer än gärna slippa. allt det där med körkortet hänger över mig, liksom oron inför framtiden (måste ta tag i det nu!), skolarbete, alla förberedelser inför studenten, min fritid, träning, allt, pengar framför allt! och jävla hormoner

vill inte tänka framåt riktigt.

allt är bra, allt är fint! min mobil är borta och jag har nu beställt ett nytt simkort som inte kommer förrän nästa vecka. lyssnar på soundtracket till amelie och tänker på david. imorgon blir det iallafall mysmiddag hos mysSophia. jag ska umgås ihjäl mig de här veckorna. jag är pepp. behöver lite mer spänning och dramatik just nu. fick en dos igår. det räckte inte. 

Yann Tiersen – Amelie From Montmartre

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0