det är helg!/es ist Wochenende!



1: jag blev oväntat ledig ikväll!!
2: ...vilket är bättre än vanligt eftersom Johanna om två timmar!
3: och jag är så glad att jag spricker, som så ofta!
4: jag har förmåner som vän och granne med en vinhandlare, ikväll dricker vi vin!
5: min flatmate Viola är fantastisk; matlagning och filmkvällar och frukostar och skratt och vin, hennes 22årsdag firar vi imorgon...
6: ...på Rickards födelsedag! åh, hoppas han har fått kortet. han är här om två veckor dessutom!
7: längtar till Sverige/fasar för avsked; trivs i Tyskland!!
8: och jag kommer göra en avskedsresa med familjen till södra Frankrike! två veckors semester, sen hem och fira syster!
9: är glad som en gnu, det blir vår!!
10: skriver lite för många utropstecken, men så är det!!!
11: kram!

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0