Calzone utan ost...

...och för lite salt och peppar, fast med Keso (Körniger Frischkäse!) och champinjoner och majs och tomatsås så klart, alldeles för gammal deg MEN det gick ändå och oj vad det är gott med mat ibland!

Jag lärde känna en man som jobbar i en vinhandel. Kan berätta att det ger mig vissa fördelar. Till exempel gratis vinglas, provsmakningar när jag tittar förbi, 75 % rabatt (!!) och möjlighet till arbete! Älskar Tyskland för detta. Ikväll dricker jag vin men Devyn. 

Åt hej-det-är-vår-i-luften-glass idag, för vi hade 12 grader och strålande sol! Njöt av hur fint allting är, allra mest för att...

...jag köpte hit min pojkvän igår! Fast han dyker inte upp förrän den 23 mars, men det gör mig ingenting, för han kommer!! Räknar ner och gläder mig år våren, den är fin, redan! Senare dyker familjen upp, och en Sophia kanske tittar förbi, hoppas på ett Andrea-besök, eller SaraEmma-besök, kanske har Pilla vägarna förbi, eller Johanna? Och plötsligt kändes det inte alls ensamt här längre. Njuuuuuter.

För övrigt. Så här bra har ett år inte börjat på väldigt länge, trots allt. Pussciao!



your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0