I want that you are always happy.


Jesus came to my birthday party


vill inget hellre än att vara ensam. vilket jag är. och ändå. 
vet att det inte alltid kommer kännas precis så här.
för första gången kom inte den motivationen till mig, som den brukar.
men jag känner. och det gör ont. och det är det värt. alltid.
är det okej att känna, även om man inte har cancer? 
fick ett sånt jävla sockersug. vad hände? det var inte meningen.
alls.
energin slutade upp med att existera och jag vill inte mer. 
motivationen, som sagt. finns inte här. 
vill så gärna att ni ska vara lite närmre, lite oftare.
du och du och du. och speciellt han.
åh. det är väl meningen att man ska sakna?

The Middle East – I Want That You Are Always Happy

ligga i en säng och lyssna till musik som får en att minnas.
mer energi har jag inte. får inte i mig tillräckligt med mat.
precis som jag ville. men det är väl inte värt det kanske. 
prioriteringar. 

I want that you are always happy.

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0