mud.

kunde inte ens köpa mig lycklig, och känner mig återigen sådär övergiven och fattig och hopplös. och trött som jag är orkar jag mig inte ens ut i solen. försöker läsa en bok men ögonen vill inte riktigt heller vakna idag. han sa till och med att jag såg helt förstörd ut. hur kan det hända efter nio timmars sömn? ska leka med ett litet barn i två timmar idag. det är mitt jobb. ser så mycket fram emot helgen, för jag vet att det kommer kännas så mycket bättre när jag får komma bort ett tag. och sen är R här, i en hel vecka. och det är en sådan lättnad samtidigt som jag är så rädd för allting, hela tiden. iallafall, ska sluta klaga och gnälla och göra något åt saken. kanske. ibland vänder det. åh, det känns som om det är januari igen! tror november och januari är de värsta månaderna, är det så?
musik iallafall:
Ohbijou – Make It Gold
Oh My! – Time Will Tell
Patrick Wolf – To The Lighthouse
The Black Keys – Lonely Boy
First Aid Kit – The Lion's Roar

your words
+ E

men åh <3

saker går över, ändå, som tur är!

Det är starkt av dig ändå, att vara långt borta och allt. Saknas gör du ändå. November is just a state of mind. <3



(Btw, en i Oh My! går i min kurs. han heter Martin och är asnajz.)

+ Mette

Hehe jaaa... hihi jag följde receptet bara!? :P

2011-11-17 @ 20:31:53
+ http://mirabellcupcake.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0