it's really autumn now.

kan inte bestämma mig om jag är hungrig eller inte, för jag har inte mycket till mat. orkar inte laga något och vägrar äta pasta med tomatsås två gånger samma dag. fryser ihjäl lite och snabbvärmer upp rummet med mitt häftiga element. men akta! inte för länge, tänk på elkostnaderna! klä dig istället, kvinna. dricker omåttliga mängder te, äter inte alls lika mycket choklad längre. utan tränar. tränar tränar tränar. regelbundet som satan, och det är så jävla underbart. gör progress på jobbet och älskar barnen. redigerar bilder från föregående vecka, då jag hade finbesök av syster. vilket får mig osökt att tänka på att jag får ytterligare finbesök, om inte något finare?, om elva dagar! åh herre! glädjebomber exploderar inom mig när jag tänker på det åh! imorgon ska jag göra det jag tycker allra bäst om: baka kaka, laga mat, leka med barn, fika och träna. kan ha världens bästa jobb? kan ha så dålig lön att ni inte får några julklappar. okej? kan trivas som satan ändå, för pengar är inte allt. trots att det kostar en förmögenhet att ta sig till Berlin kanske kanske jag fixar det i december? vore det inte fantastiskt! och på tal om december ska jag gå lucia ;o det finns en sk svensk klubb i Tuttlingen, som Johns finlandssvensktalande föräldrar är medlemmar i. och jag har blivit tillfrågad om jag kan tänka mig att ta på mig detta hedersfyllda uppdrag - absolut! bilder var det ja...

your words
+ E

Hihi, du måste se till att någon fotar dig som lucia :)

Allt blir bra med tiden, kramen!

2011-11-10 @ 20:57:58
+ http://postitperfection.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0