hyperventilerar.

eller nej, men springer runt och pratar om fiskar med svenskar, om kebabverktyg med tyskar, skrattar mig gråtfärdig av ingenting och äter mesostmackor, som vanligt. dricker sådant där vatten på flaska som är så onödigt och längtar som en galning till på måndag!! ler ler ler åt att det är så bra ibland, drar iväg en felstavning och kiknar av skratt, vet hur trött jag är och hur mycket jag har att fixa innan jag kan slappna av och sova mina sista natt innan Münchenresan. hur mycket jag ser fram emot München?! bloggar ju här också ju, om det är av intresse. inte så regelbundna uppdateringar, men det verkar ni ju vana vid. aight? :3 liv! det är himla bra just nu, drar in luften och känslan omkring mig och njuter sådär som jag vet att jag måste passa på att göra. går nog inte och köper frimärken i natt. då kommer jag aldrig somna! packar klart och sover. snart. tiden går fort när man har roligt och nu är det bara tre dagar och inte ens tjugo timmar tills han är här! i mitt land i min stad i min lägenhet i mitt numera liv i min familj i min vardag i min närhet så nära som det bara går och hela jag blir galen och vill allra helst bara snabbspola livet litelite för att sedan pausa. men den här helgen kommer bli så jävla bra så det är lugnt. fan, ni hör mina förhoppningar/förväntningar? ajaj, anar oråd. kanhända att den blir totalt misslyckad också. blrp. 

energinivå: 9 av 10.
trötthet: 6 av 10. (egentligen)
gladhet: 9 av 10.
rädsla: 6 av 10.
sömnbehov: 8 av 10.
dagsbetyg: 9 av 10.

(OCH JA, 9 ÄR JÄVLIGT HÖGT OCH HEJ JAG ÄR GLA PUSS!)

your words
+ E

allt blir bra!

ja, det blir det!

+ sophia

ååååh jag älskar dig!

2011-11-18 @ 10:16:01
+ http://enmansteater.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0