storytelling.

det blir inga bilder. ingenting.
jag hatar när saker rinner ut i sanden.
det vet du kanske. ni. allihop.
hatar livet. man missar så mycket när man lever.



HAHA. 
nej.
det är som så att jag älskar att leva, och jag älskar mitt sätt att se på livet. jag älskar alla möjligheter som finns och att jag kan vända vilken besvikelse som helst till någonting positivt. jag älskar att jag har fungerande ben som kan springa i vackra städer och spela volleyboll och dansa i evigheter. jag älskar att jag är fri och kan åka iväg till tyskland snart, hur mycket det än pirrar i magen. jag älskar att jag ser fram emot imorgon och att jag ska få träffa en av de bästa som finns.

your words
+ Olivia

Otippad vändning där ;)

Jag är glad om du är glad!

2011-05-09 @ 12:16:33
+ http://inaktiv.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0