frengers - not quite friends but not quite strangers.

sex (6) faktum:


min balklänning är så jävla snygg
jag är så jävla pepp på studentvecka
jag har handlat smink för 509:- idag!
en finne har så lägligt trängt fram på min haka
jag har hårdilemma: tvätta idag eller imorn? eller båda?!
glädjen rusar genom mig och jag får ingenting gjort, jag vet inte var jag ska börja




jag måste se om jag överhuvudtaget klarar av att sminka mig tillräckligt balsnyggt, och om håruppsättningen jag planerat kommer fungera alls. hihi, jag känner mig jättetjejig! :D

har kommit på en sjukt bra studentpresent till de jag tycker om. ingenting stort, men sådär lagom personligt.

your words
+ s

jag tvättade mitt hår igår, utan att ha i något, så nu är det alldeles halkigt och JÄVLIGT. funderar på att rulla mig i sand.

2010-06-08 @ 12:34:38

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0