it will all penetrate my mind.









men jag mådde ändå så bra igår att det var det värt. är rädd att jag drar mig tillbaka, kryper in i mitt skal igen. som så ofta den här hösten. jag har lite svårt för så tvära vändningar. även om jag gillar dem så sjukt. och jag blev så glad, det var som om en liten del av mig väcktes till liv igen. sedan i somras. som inte riktigt har funnits på riktigt. och han gjorde mig så glad och jag kände mig inte alls lika overklig och falsk som jag brukar. nu ska jag fira jul. ordentligt. jag har strukit dukar och städat hela dagen (när jag inte varit på subway och fått betalt för att fika) och jag känner mig... osäker. men det är okej. jag har så sjukt mycket fint framför mig så det kan väl inte gå alltför tokigt. och en sak till:

ra ra riot

▲ ▲ ▲









your words
+ Anonym

lite snygg då

2010-12-20 @ 17:45:49

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0