magisk öken.

klunkar i mig det enda téet jag kan tänka mig att klunka.
hoppas innerligt att loratadin hjälper mot mina rinnande ögon samt näsa.
fast hoppas ändå inte för jag vill inte vara allergisk mot våren.
lyssnar på musik som får mitt huvud att förbereda sig för att sova.
noterar att jag har 7 h och 48 min speltid kvar på spotify den här månaden.
suckar (det är dyrt att leva). ler (det är det värt).
svarar på mail. sådana från bästaste vänner, nya bekantskaper och tyska, manliga, blivande arbetsgivare.
ska se senaste avsnittet av hur jag mötte er mamma.
måste läsa ut kapitlet i min vackra bok.
vill så gärna sova ut i natt och vakna utsövd och oförkyld och oallergisk imorgon.
längtar efter en riktigt lång springtur.
verkligen. hur man börjar en dag på bästa sätt. ja. verkligen.

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0