photoshop...

...är ingenting för mig. alls. än.
men vad gör det när bilderna blir så bra att de inte behöver redigeras?




VI åker till åmål imorgon, jag och hon. igen. vi ska göra det vi är bra på. dricka gott kaffe på ett mysigt café. jag ska köpa presenter till fin tös som fyllde år, och för en gångs skull ser jag verkligen fram emot att få köpa någon någonting som jag vet att personen faktiskt kommer bli glad av! dessutom har jag en del pengar, som ska hållas hårt i fram till helgen. london igen, åh. jag är så stört shoppingsugen och kommer säkert bränna allt jag har att leva på den här månaden, men vad gör det! våren i london är värd varenda slant!

your words
+ Anonym

röv åh peppar och opeppar och är glad och kommer sakna dig i helgen och avundas dig london. barcelona med mig om två veckor annars?

2011-03-30 @ 09:17:10
+ http://enmansteater.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0