få färre - FEST!

jag hade en fantastiskt bra dag igår. alla dagar den senaste tiden har varit mer eller mindre fantastiska. trots att jag börjar förstå vad som egentligen händer. eller på grund av/tack vare. har så jävlar svårt att släppa taget om människor. klappar mig själv på ryggen för jag är så jävla bra, som lyckas hålla tillbaka känslorna för en gångs skull. bokcirklar och leprechaun och whisky och vänner och musik och skratt är fint.

uppskattar sovmorgnar så mycket mer när de inte finns i överflöd.
åh.
tycker att det är onödigt med snö, för övrigt.
mm.
semlor. snart får jag fikabesök :)
uppskattar sovmorgnar så mycket mer när de inte finns i överflöd.
åh.
tycker att det är onödigt med snö, för övrigt.
mm.
semlor. snart får jag fikabesök :)

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0