'unless...

tänker en del, eftersom jag inte har så mycket för mig om dagarna. undrar lite. om ett träd faller i skogen och ingen hör det, låter det då? likadant om jag rör mig men ingen ser, pratar men ingen lyssnar, finns jag då? för hela jag blir någon annan, tappar allt jag faktiskt är och slår omkring mig. hysterisk. mest hela tiden. när ingen annan är där. då kanske jag skärper mig. oftast. för då mår jag ändå lite bra. 

vill åka till london. vill åka till uppsala. vill åka till göteborg. till linköping, lund, köpenhamn, berlin, rom, venedig, prag, helsingfors, oslo, new york, wien, bort, bort, bort. söker en tillfällig bostad. där jag kanske kan få någonting gjort. att förändra någonting mer eller mindre radikalt kanske får min hjärna att byta riktning och fungera lite bättre. vafan. för många veckor har gått av det här hittills hemska året. det räcker. är öppen för alla förslag. alla källarutrymmen jag kan låna för någon månad eller så. tack.



your words
+ Olivia

Du är alltid välkommen att slagga på min soffa iaf!

2011-02-09 @ 13:10:40
+ http://inaktiv.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0