pictures of life? yup.



ibland blir man lika förvånad som rädd. det är ofta så, nuförtiden.
fåglar i london. (du ser bussen?)

djur är fantastiska, verkligen fantastiska. 
(därför ska jag hädanefter försöka undvika att förtära dem)
vissla är min livskamrat just nu. hon och musiken.

vi besökte underbara uppsala, Sophiabäst (enmansteater.blogg.se) och jag.
hälsade på fina evelina, åt tårta, utforskade stadens uteliv.
dessutom fick jag äntligen träffa en av de människor jag
tycker om mest i hela världen (gabriel) och diskutera allt möjligt,
bland annat ett av de band jag tycker mest om i hela världen, immanu el (tishan).

london kan vara en av de bästa städerna, trots att det alltid är så hemskt grått.
fast inte alltid. men nästan. utsikten från hotellrummet var inte helt fel. åh. london...

människor har en positiv effekt på mig. ju fler desto bättre? 1500? javisst. varför inte.
jag gjorde någonting annorlunda. älskar sådant.


hyde park är en av anledningarna till att jag gillar london. gör sig inte alls lika bra på vintern.
kan inte vänta tills vi åker dig igen, i april :)


en annan sak jag gillar, är han den där lustiga som kommer över ibland och ja...äter chips.
ser på tv. dricker te. löser matteproblem? ja. han iallafall. subway har hjälpt mig skapa en samling :3
mycket vackert.


your words
+ Anonym

haha, åh, chips. gillar dig, mm <3 för dig kan jag till och med berätta vissa saker jag inte vill erkänna för mig själv, för att jag känner mig barnslig och fånig och att jag borde skämmas över mitt moraliska förfall. det är skönt att ha någon sådan.

2011-02-09 @ 12:30:03
+ http://enmansteater.blogg.se/
+ Olivia

CHIIIIPS <3

2011-02-09 @ 13:15:06
+ http://inaktiv.blogg.se/
+ Therese

Kan fåglarna ha funnits bredvid ett hästhuvud och kanske en god macka ? :) fint !

2011-02-11 @ 22:01:02

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0