marvelous/questions.

största problemet just nu: skor.
näst största problemet just nu: sömnen.
bästa låten just nu: pg.lost – Yes I am
näst bästa låten just nu: Jónsi – Animal Arithmetic

hur stort är universum? kan man åka till London ensam och jobba? är det verkligen okej att lägga de få kronor man har på smink? vad finns det för tecken på att någon drabbats av materialism? vem sa att tiga är guld? ensamhet, är det en sjukdom? om man tror på någonting tillräckligt mycket, blir det sant då, även om det inte var det innan? har jag en ljus framtid? får jag verkligen flirta med mina kunder? kommer jag någonsin förlåta mig själv för allt dumt jag gör? blir helgen bra? när ska snön försvinna på riktigt? vad är vitsen med att äta i ensamhet? finns det något bra band jag inte upptäckt än?

your words
+ e

du ställer många frågor, vän.

2011-02-03 @ 02:05:55
+ lim

för stort, absoult, om det är, bra fråga, du, en lättbotlig sådan, lite kanske, om du har, jepp, förhoppningsvis, jepp, snart, att äta ensam, många.

2011-02-03 @ 08:42:55
+ http://google.se

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0