i'm just, tumblrin' around, eh?

tumblr.

återupptäckte meningen med livet när mor köpte mesost. åh. tunnbrödrullar med mesost, ett glas juice och den nya marabou-chokladen: mango. jag vet inte vad som hände, men plötsligt mådde jag bra. sjukt bra. jag ringde fyra samtal, varav ett givande. jag ska innan den här månaden är slut ha ett nytt jobb. punkt. tycker om tillfälliga gemenskaper: i väntan på bussen, i toalettkön på en pub i uppsala, på mcdonalds en torsdagkväll. ibland märks det så mycket tydligare att mängden består av individer. det känns bra då. jag jobbar imorgon. är det inte fantastiskt? jo, det är det. så jag ska vila mina ögon och somna leendes. det händer aldrig längre. 



your words
+ Olivia

FINT!

2011-02-11 @ 19:12:37
+ http://inaktiv.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0