S-O-S

åh, det finns en människa som nästan alltid får mig att må så makalöst bra. och nu behövs bara tanken på henne för att jag ska le och se fram emot att leva de kommande veckorna. allting känns lite mer meningsfullt, mer hoppfullt och ljust, precis som våren är. jag har inte höga krav egentligen. försöker bli så självständig som möjligt och det är fint, när man kan vara det tillsammans med andra. jag menar, vackraste göteborg och ölkvällar, spontanresor och fin musik. det pirrar nästan lite i magen. jag bryr mig inte så mycket om hur allt annat går, för jag har henne :)

your words
+ Olivia

Fint! Och jag får träffa dig/er när ni kommer hit väl?

2011-04-19 @ 11:36:11
+ http://inaktiv.blogg.se/
+ Anonym

och jag har pms och började gråta precis nu för det och jag älskar dig sara friberg och lustigt att jag precis redigerar en asfin bild på dig från åmål som jag förövrigt helt ahde glömt bort FÖRLÅT för det.

2011-04-19 @ 18:59:45
+ http://enmansteater.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0