hatkärlek II/vårtecken.

mat. jag har väl alltid tyckt om att äta, eller? tyckt om mat generellt och bakat och allt sånt där. men det försvann lite. slutade äta kött ett tag och förlorade matlusten totalt. det är ju så jobbigt att man blir hungrig och måste äta för att må bra, trycka i sig maten som man inte alls är sugen på. en annan sak är att det är så fruktansvärt tråkigt att äta ensam. att göra mat till sig själv. jag låter hellre en fin restaurang steka min svamp och koka min tortellini och gärna bjuda någon annan när jag ändå är i farten, men satan vad dyrt det blir! och baguetter ska vi inte snacka om, shit. köpte start-liknande müsli häromdagen, coops egen. asgod, full med socker. fil och müsli, knäckemackor, fullkornspasta med keso, avokado och tomater, frukt. jag är trött på att behöva äta. vill mest bara ha glass. eller snarare, jag vill vilja ha glass. 

fem fjärilar, lukten av nytända grillar, män som byter däck, män som tvättar bilar, barn som leker, kvinnor som påtar i rabatterna, cyklister, solen, fåglarna, jackbyten, motorcyklar, blommor, energi.

your words
+ e

typ som det är, laga mat till sig själv suger rumpa, mhm.

asbra med matlådor då, fakitskt, typ göra värsta goda pastasalladen med tusentusen bitar rödlök så att bara lukten får det att vattnas i munnen faktiskt. Ja, ja.

2011-04-11 @ 15:59:38
+ http://postitperfection.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0